Často kladené dotazy

Q?

Poškozuje bělení zubů sklovinu?

A.

Po odborně provedeném bělení přípravky na bázi peroxidu jsou sice zuby několik hodin citlivé, ale žádné klinické studie poškození skloviny tímto způsobem neprokázaly.

Q?

Je možné u vás řešit i rovnátka?

A.

Korekce rovnátky řešíme společně s naším dlouholetým externím specialistou a to jak pro děti tak pro dospělé.

Q?

Kdy je dobré jít poprvé s dítětem k zubaři?

A.

Obecná rada zní, že první návštěvu zubaře je dobré naplánovat, když se začnou prořezávat první zoubky.

Q?

Je možné se u vás připojit k internetu?

A.

Samozřejmě. Ve všech našich prostorách je k dispozici WiFi. Přístupové údaje dostanete v recepci.

Q?

Je možné se objednat pouze na dentální hygienu?

A.

Ano. Někteří klienti k nám dochází pouze na zubní hygienu, ale nemůžeme ručit za to, že u nás nebudete chtít využít i další služby.

Q?

Jakým způsobem můžu zaplatit ošetření?

A.

Přijímáme hotovost, všechny obvyklé platební karty a lze domluvit i platbu převodem na bankovní účet.

Q?

Lze u vás zaparkovat?

A.

Určitě ano. V garáži pod budovou máme pro naše klienty vyhrazená místa, ale i před budovou je obvykle dost míst k parkování. Stačí nám před Vaším příjezdem zavolat, že přijedete autem a chcete v garáži zaparkovat.

Q?

Jsem na vozíku. Máte bezbariérový přístup?

A.

Vůbec se nemusíte obávat. Nová budova, ve které sídlíme, má bezbariérový přístup, stejně tak i naše ordinace. Zázemí pro klienty včetně WC je pro tyto potřeby uzpůsobené.

Q?

Přijímáte dětské pacienty?

A.

Na malé klienty se moc těšíme. Lízátka, bonbony a čokolády sice nenabídneme, ale i pro ně chceme vytvořit z ošetření zážitek, kterého se nebudou bát.

Q?

Provozujete pohotovost?

A.

Ano. Víme jak nepříjemná je bolest nebo jak je důležité mít pocit jistoty před odjezdem na delší dobu do zahraničí. Pokusíme se v rámci našich možností najít pro tyto mimořádné události termín mimo naši standardní ordinační dobu včetně pozdních večerů a víkendů.

Q?

Jak dlouho budu čekat na termín ošetření?

A.

Naše objednací doba se pohybuje v řádu několika týdnů. S akutním problémem se Vám budeme samozřejmě snažit vyjít vstříc co nejdříve. Jste-li flexibilní, zavoláme Vám pokud se uvolní dřívější termín.

Q?

Obávám se bolestivého ošetření. Je k tomu důvod?

A.

Vůbec ne. Asi tomu těžko uvěříte, ale hodně klientů při našem ošetření usne. Lokální anestezie je samozřejmou součástí procedury a i tu vpravujeme citlivě a bezbolestně. Ucítíte pouze jemný tlak na dásni - jako když si jí prstem stisknete. A následně Vás kombinace pohodlného křesla a uklidňující hudby možná také zdolá a probudíte se až na konci zákroku.

Q?

Máte smlouvy se zdravotními pojišťovnami?

A.

Nemáme. Rozhodli jsme se tak proto, že chceme svým klientům poskytovat opravdu kvalitní péči a pohodlné zázemí. Přesto nejsou naše služby nedostupné - často jsou levnější než v zařízeních, které smlouvy s pojišťovnami mají.

Q?

Přijímáte nové klienty?

A.

Ano, rádi Vás přivítáme v naší ordinaci. Zavolejte nám a domluvíme Vaši návštěvu ať už se jedná o akutní jednorázový problém nebo hledáte trvalou péči.